Thursday, May 31, 2007

Vezite se, polijecemo…

U chudesni svijet masinskog pletenja! Vrijedne pletilje i ostali kreativci koji prate moj blog sigurno se sjecaju mog odusevljenja masinom za pletenje koju sam nedavno kupila. Kako je na istoj velikim slovima pisalo ‘ne pocinji dok ne pogledas 'video'’ ja sam kao malo dijete strpljivo razgledala kutiju danima. Onda je krenula akcija prenosa video materijala na dvd…
Mom strpljenju je dosao kraj. Hrabro sam se naoruzala samopouzdanjem. Otvorila sam kutiju i ‘step by step’ montirala masinu. Kad sam isplela prva dva reda sva sretna sam otrcala po kameru da ovjekovichim taj velichanstveni momenat:

I pogledajte koliko sam 'isplela' u vremenu od oko dvije minute!

Dakle zenske, bacajte igle, kupujte masine. Salim se naravno, masinu ne mozes nositi sa sobom niti je to isti osjecaj, ali je jako zgodno narocito za neke duge ravne projekte kakvih je meni puna glava. Ljudi krenulo je konachno…

No comments: