Thursday, May 31, 2007

Zacarani krug

Za pocetak ovog javljanja moram da vam pokazem kako su moji virtualni prijatelji pored toga sto su veliki kreativci izuzetno talentovani i za pisanje. Pogledajte samo kako lijepi stihovi i redovi napisani uz koristenje kljucnih rijeci:brod-telefon-magla-jutro-kafaJos jednom BRAVO!Bodulka:U rano jutro, na palubi broda,dok sunce podiže veo magle, otkrivajući kamenu ljepotu moga otoka,"pristavite kavu, stižem" poželim reći,ali zvon telefona nema tko čuti.
Pamil:Tišina vječnosti
U sumorno jutro dokmagla svoje ljigavo biće spušta na moje rame, zaželih se tišine vječnostibez zvonjave telefona, negdje daleko na pučini,na brodu gdje kafa budi sječanja na drage mi dane mladosti.
Sunflower:evo me na nasem drvenom brodu i gledam ima li signala da te ringam sa telefona dok magleno jutro idealno je za ovu moju crnu tursku kavicu..:))nedostaje mi samo moja "susjeda" da zajedno otplovimo tamo daleko gdje ostavismo nase korijene...
A sad malo o pletenju. Sta reci osim: dva koraka naprijed a tri nazad. Dzemper od konca sam 99.5% zavrsila kao sto mozete vidjeti na slici:

Jos samo da sve spojim, a to je ono sto ja nikako ne volim da radim. Sad sam primjetila da nisam uslikala najnoviju kapicu, a tako sam se lijepo usushkala pod dekicom da mi se nikako ne izvlaci da je uslikam. Pokazacu je slijedeci put kada bi i dzemper trebao da bude gotov. 100% gotov. Necu nista na njega da vezem jer sam zakljucila da to ne bi bas lijepo izgledalo obzirom da vec ima ‘neku’ mustru – 2 pravo, 1 krivo.Mislim da cu sad da radim neku od kapica sa mog spiska cisto da si malo podignem moral. Danas u Melbourne-u cijeli dan pada kisa, jesen je dosla…19 stepeni, a jos jucer je bilo 35...

No comments: