Saturday, August 18, 2007

torba broj 4.

Gotova je torba o kojoj sam prosli put pisala. I torba br 5 je vec na putu, ali ovaj put ne sa pletenicama. Znam, znam sve vec ispletene izgledaju iste ali svaka je drugacija, boje su vrlo slicne ali ne identicne, niti od istog proizvodjaca. Uostalom nece ih jedna osoba nositi svakako. Ova poslijednja je moja prva narudzba za novac, ali jos je necu predati jer planiram jos nesto da ispletem za ovu poznanicu jer je u drugom stanju.
Drago mi je da sam konacno nesto konkretno zavrsila, nakon duge gnjavaze sa zelenim dzemperom. Jos ga nisam pozeljela tako da ce jos malo da saceka nastavak. Jos smo jedno slavlje imali i torta je bila ista, ukusna i idealna za zimsko vrijeme, samo ovaj put ‘malo’ veca. Pokusavala sam naci recept na netu, ali nisam nasla nista ni priblizno slicno, sve sto sam nasla su na principu: kupi gotovu smjesu - otvori konzervu, opisano bas onako kako bodulka voli, he he...evo recepta:

BLACK FOREST GATEU

250gr neslanog putera
500gr sitnog secera
4 jaja
2 cajne kasicice vanilin secera
80gr self-raising brasna
250gr obicnog brasna za kolace
2 cajne kasicice sode bikarbone
120gr kakoa praha
370ml buttermilk - tecnog jogurta
krema:
120ml Kirsch - njemacki liker od visanja
750ml umucenog slatkog vrhnja/pavlake
1 tegla visanja
ugrijati rernu na 180C. pjenasto umutiti puter sa secerom te postepeno dodavati jaja i vanilin secer. zatim smjesi lagano dodati vec zajedno umjesano brasno, sodu bikarbonu i kakao. umjesiti dodavanjem jogurta.
peci okok 50min - 60min zavisno od rerne.
ohladjen kolac izrezati na tri sloja(ne znam nas izraz) te premazati kremom svaki sloj i redom visanja. Ukrasiti narendanom cokoladom i visnjama. Ja sam umjesto kirscha koristila sok od visanja iz tegle i bio je vrlo ukusan. Prijatno!

Postala sam clan good yarn karma - mjesto za razmjenu vune, knjiga, casopisa. Mislila sam da mi nece dozvoliti clanstvo obzirom da ne pisem blog na engleskom (mada vec neko vrijeme razmisljam da pocnem da pisem na oba jezika, kao olinka). Medjutim obradovali su me pozitivnim odgovorom tako da sam danas izvrsila inspekciju mojih zaliha:
Puno ;) ? Nije to nista. Slike vrta - drugi put.

6 comments:

Goce said...

jako mi se sviđa torba, i vidim razliku! Odlična ideja za članstvo i razmjenu!

incoknito said...

hvala goce ;)

Anonymous said...

Znači torta je zapravo verzija Schwarzwaldice? Torba je lijepa, ali ako ikad ja budem tako nešto plela možeš se kladiti da će biti sa ciferšlusom, nema dug(a)madi kod mene!

Anonymous said...

Mmmmm, kod tebe puno toga lijepog i slasnog :)

Lorna said...

Jako volim tvoje torbice... Torta - Schvartzwald - skoro pa moj zaštitni znak... Hajde, bacam recept za koji dan!
Radovi - (glede osobne poruke) vidi kod mene pa se slatko nasmij! Jel si još za zamjenu mjesta??? (Ja bi došla "tamo dolje"!)

incoknito said...

romantales - jeste, to je ta torta samo ja je nisam pravila dok se nisam doselila na ovaj kontinent. kad malo razmislim ja zapravo nisam ni znala kuhati dok nisam napustila evropu :)
jana - merci, lijepo te imati ponovo s nama!
lorna - hvala draga! daj tvoj recept! radovi - jesam za razmjenu 100%, ja vec dobila nervozu stomaka a glavni majstor jos uvijek nije ni stigao sa krstarenja po evropi :(