Thursday, January 24, 2008

Sa konja na magarca pa na zmaja

Lijepo li je ovako, sa radnog mjesta, prosetati malo do vasih blogova, pa do stvaram, pa do kreativnog i zavrsiti na Ravelry gdje bih mogla ostati danima.

Oko mene smoki, zlatne ribice, zdjela puna svjezeg voca, lubenice, ananasa, nektarina, jagoda iz Warrnamboola i tu je i flasa sa vodom koju konacno opet mogu da pijem.

Divota!

Jos da mogu igle da izvadim iz torbe gdje bi mi bio kraj!

Ali, pletenje ce morati da saceka kraj radnog vremena kao i objavljivanje posta jer ga trebam ‘nakititi’ fotografijama novih radova!

Kod kuce nismo imali internet 4 dana (imali smo dial-up za ‘urgent matters’, blago nama). Pokusavali smo se prebaciti sa ADSL1 na ADSL2 pa nesto nije islo i 'agonija' je trajala 4 dana.
Tako da sale na racun ukucana (sto bi u mom slucaju bila sala na racun mog dragog) je za sad ‘on hold’ (ali nije ni iskljucena). (Neka prodje malo ova bezinternetska trauma J

Kao sto vec spomenuh, jagode iz Warrnamboola redovno stizu, divna teta mi ih isporucuje pravo na vrata. Gdje to jos ima???

Teta ocekuje rodjenje dvoje unucadi u Melbourne-u u naredna 2 mjeseca i sa jagodama je donijela i njene pletene radove – 7 setova za jednu bebu i 7 za drugu !!! Zena masina!

(I ja se nesto hvalim!)

Ali ipak se ponosim ovim bebi setom – dzemper sa ‘kvadratnim’ otvorom za vrat i kapica:

(fotografija nije bas najbolja)

a i dzemperom sa kapuljacom u rozoj varijanti:

Trenutno pletem zeleni dzemper za L. sa ’picot edging’, takodje sa kapuljacom. Isplela sam ledja i prednju stranu, kapuljacu i jedan rukav i nestalo mi je vune! Ponovo u potragu! (update: nasla vunu, zavrsila dzemper - jos 'samo' da ga spojim)

Evo kako izgleda, ovako u dijelovima:


Jedva cekam da Goce ili Dea napisu uputstvo za crvenu kapicu pa da i ja pocnem da se igram sa heklaricom! Veliko hvala!!!

Lorna, bas si me nasmijala spek probom! Opet imam problema sa ostavljanjem komentara kod tebe :(

Uskoro (nadajmo se) u mojoj radionici mozete da ocekujete izradu slijedecih radova:

(images borrowed from http://www.thewoolshack.com/)

Vasa incoknito!

13 comments:

Anonymous said...

Preslatke vestice!
Šatirana vuna mi se jako dopada.

incoknito said...

hvala bodulka! satirana vuna je predivna, nevjerovatno mekana, tanka a topla! idealna za bebe!

DEA said...

Draga moja,trudim se završiti još samo jednu tuniku za moju kćer pa idem na kapu.Jedino nisam sigurna da će biti crvena jer od nas nitko ne voli baš crvenu boju...
Mislim da je Goce već kapu napravila pa čekam sliku...
Radovi su ti stvarno prekrasni kao i uvijek!

Anonymous said...

Ovaj svjetlo plavi kaputić mi je predivan! I torbica, i šareni kompletić, zapravo sve, sve, sve...
Crvenu kapicu sam probala kopirati, al' ne ide. Nisam nikad radila kape, sve mi je nekako ili preusko ili preširoko, nikak da potrefim. Sve čekam da netko objavi šemu, vuna čeka...

Lorna said...

Kod tebe čovijek (a pogotovo žena ;)) ima uvijek što vidjeti i naučiti. Ubuduče kad ti zašteka komentiranje, a ti ga pošalji na mail, pa ću ga ja objaviti... kao tvoj!

incoknito said...

dea - sad svi cekamo na goce :)
mirjana - ne brini goce je vec skontala kapicu jos samo da nam otkrije tajnu! jedva cekam da pocnem kaputic za moju L. :)
lorna - dogovoreno!

Goce said...

Predivni su radovi i meni se posebno sviđa onaj šareni puloverić s kapicom, pokušat ću napisati upute pa ih staviti na blog! Pozdrav!

Anonymous said...

Draga moja, zavidim ti na tim jagodama. Najviše mi se svidja roze i plavi džemperić sa kapuljačom. Onaj šeširić je isto sladak. Pozdrav!

Cronitty said...

Sve je tako lijepo da mi se tesko odluciti sto je najljepse.
Sto se tice Ravelrya i ja mislim da razvija ovisnost. Na svu srecu visim na njemu puuunoooo manje nego u pocetku. :-) Vanchy

Sandra said...

Zelena s picot rubom je moj favorit!

Anonymous said...

Teško se odlučiti kad je sve preslatko, ali ja ću ipak izdvojiti ovu zelenu koja je još u radu čini mi se zanimljivom.

Anonymous said...

Radovi su jako lijepi, ali čini mi se da će ovaj koji se još radi biti po mom ukusu.Pozdrav.

Anonymous said...

mustru sam objavila... a tebi pohvale za ove krasne stvarčice... posebno mi se sviđa ružičasti pulover s kapuljačom... i onaj šatirani s pravokutnim otvorom...
slin slin!