Thursday, May 14, 2009

Ko to tamo plete?

Vec mjesecima sam u nekakvom cudnom pletackom (ne)zanosu. Sta god ispletem, jos brze isporim! Zato i ne pisem! Radim jos na nekim ‘projektima’ pa se pletenju ne posvecujem koliko bih htijela. Par sati sedmicno, ako i toliko!

Postavljam slike poslijednjih radova, kojih vise nema, prvo je kapica koja je ispala prevelika, i pantalonice koje sam plela na pet igala sa umetanjem boja koje su takodje bile presiroke. Sporo ali zanimljivo. Pantalonice cu ponovo da pletem, malo uze. Kupila sam i vunu za jedan 'top-down' dzemper pa je i to u planu…

(slika nije bas najbolja ali druge nemam)

Isplela sam ‘neck warmer’ od sive Jo Sharp vune-kashmira, koji ceka na dva dugmica da kompletiraju projekat, a nikako da odem da ih kupim. Slika, drugi put!

Umjesto njega evo malo ‘native flowers’!

Pozdrav!

8 comments:

heklica said...

Mislim da svako to ima, ređe ili češće, u jačem ili slabijem stepenu. Kad me to uhvati, ja onda pravim sitnije stvari, kao što su futrole za mobilni, obeleživači strana i slično. A ovo roze mi se baš dopada, dobro je da ćeš ga ponovo plesti :)

romantales said...

Ako je problem s mjerama znači li to da ne radiš probne uzorke ili neki drugi razlog?
Ako te pletenje ne nadahnjuje toliko u ovom periodu, najbolje je da se odmoriš od pletenja, eventualno uzmeš u ruke neki sasvim drugi oblik zanimacije. Koliko god nam se nešto dopadalo raditi ponekad dolazi do zasićenja.

incoknito said...

misha - :)
romantales - obzirom da sam tanka sa vremenom, cesto se zaletim da radim bez probnog sto onda zavrsi paranjem. meni je pletenje relaksacija cak i ako nije produktivno :)

bensedin art said...

Ovo roze je mnogo slatko, a što se pletenja tiče, važno je da se plete. Skroz te razumem kada kažeš da ne mora da bude produktivno!

Goce said...

Slažem se s romantales, i sama ponekad imam taj problem no opet sve dođe na svoje! :)

honeysuckle said...

I mene je uhvatila pletačka fjaka - možda zato jer sam se dugo vremena zezala s jednim te istim puloverom. Slazem se s mishom, treba se prebaciti na sitne, jednostavne stvari.

Sandra said...

šteta što nema slike cijelih hlačica - sviđa mi se uzorak!
Nema veze što paraš - važno da se kreče!

Sandra said...

Mala, poslala sam ti poruku preko Ravelrya jer nekim čudom nemam tvoj mail (ili pak haluciniram)!