Tuesday, October 20, 2009

Pletenje u Australiji Part II

U ovom postu cu vas postedjeti suvisnih rijeci i samo cu vam pokazati fotografije par boljih trgovina vunom u Melbourne-u. Osjecala sam se kao kriminalac dok sam fotografisala pa sam to nabrizinu uradila. To su Clegs:
i Morris & Sons: Obje se nalaze u centru grada, a pored njih postoji jos nekoliko manjih trgovina u predgradjima u kojima se mogu naci kvalitetna prediva te dvije vece trgovine (tj. lanac trgovina), koje pored vune prodaju i materijale i ostale craft potrepstine, a to su Lincraft i Spotlight. I u Australiji vazi pravilo kao i svugdje: koliko para toliko i muzike, tako da dok u jednoj trgovini mozes da kupis 5 kg akrila, u drugoj mozes za iste novce kupiti kakav engleski merino luksuz taman za rukavice.
Kako smo u prelaznoj sezoni, tj. zima je definitivno prosla, nastupile su velike rasprodaje. Znam da ce romantales da prevne ocima kad vidi slijed
ecu fotku, a to je moj najnoviji ulov: Draga romantales, pokusaj razumjeti, ponekad(citaj: cesto) je tesko reci NE predivnoj vuni narocito ako znas da se ista vise nece proizvoditi tako da sam jednostavno morala :)...knjige su odlicne, vec sam isplanirala sta cu iz njih isplesti.
Nemam radova u ovom postu jer sam bila preokupirana, ali uskoro krecem u nove pletece avanture, jedva cekam! Pa mozda konacno i sebi nesto ispletem.
Veliki pozdrav!
p.s. nemojte zaboraviti da se prijavite na ovogodisnji SWAP na Stvaraonici!

7 comments:

bensedin art said...

Slatka moja, ne znam za Romantales, ali ja te u potpunosti razumem:)! Još samo da dodam da si skromna:)!

heklica said...

Slažem se s bensedin art, pa šta je to, samo 4 paketa?! :))) A na radnje mi oko zasuzilo, veruj ;(

DEA said...

Joj da je meni tamo doći!!!Pa da vidiš šta je šoping!
Vjeruj mi da ništa ne bi ostalo neiskorišteno...kad tad ja bi sve potrošila;-)

romantales said...

Nemaj brige, posve te razumijem ... ustvari sam ja naopako nasađena u pletačkoj zajednici, valjda sam jedina koja nema nikakvih zaliha. U subotu u Milanu kad sam razgovarala s jednom prijateljicom koja se upravo vratila iz Londona, ostala sam bez teksta kad je rekla da je kupila oko 10 kila vune na londonskom sajmu!
Ne znam što bih ti rekla, valjda imam nevjerojatnu moć samokontrole, a kako kod mene tako luđačkih rasprodaja nema, ne mogu reći da padam u napast. Možda da su rasprodaje poput onih američkih možda bih i ja kupila koji paket, ovako, po normalnoj cijeni uvijek ima lijepe vune za kupiti, pa nekako nemam volje sve to doma držati. Malo teže odolijevam knjigama svake vrste, tu sam apsolutno nemoguća ...
Zavidim ti na ljetu, ja baš nikako ne volim zimu!

honeysuckle said...

Kako sam ljubomorna! Koji izbor! Ovdje kod mene jedva dva dućana, sa svega par boja, sve nekakav grubi akril. Da ne spominjem da nema nikakvih rasprodaja. Šmrc.

Anonymous said...

Ja nisam ljubomorna ! :)
Nisam !

Mislim, udjes u takvu radnju i ne znas sta ces pre da pipnes.... da kupis..... i odose sve pare !!!

Nisam ljubomorna !

Goce said...

Ja obožavam praviti zalihe vune i kupujem ju bez planova! Da mi je samo jednom uči u takvu trgovinu!