Tuesday, February 16, 2010

Dva iznenadjenja

Samu sam sebe iznenadila organizacijom mojih zaliha. Kupovine su do daljnjeg iskljucene, tj. dok se zalihe bar do pola ne potrose. Postavljam fotku da i vi vidite o kojem se brdu (ili planini) radi. Ovako imam i bolji pregled tako da cu lakse moci planirati buduce projekte.
now for sale:Moj voljeni me je iznenadio kupovinom (po meni) najboljih(i najljepsih) igala za pletenje (za koje sam saznala zahvaljuci romantales, of course) . U jednom od nasih rijetkih razgovora o pletenju, spomenula sam mu kako postoje razlicite vrste igala i svaka od njih stvara poseban ugodjaj u pletenju.Te u prici spomenuh kako postoje izrazite lijepe igle koje bih i ja voljela da jednog dana 'iskusim'....i tako nimalo ocekivano dodje taj dan:Samo mi nije jasno kako je znao kojim iglama ja najcesce pletem jer mi je kupio par od 4mm i par od 5mm.
Imam muza za 10, sta da vam kazem ;)

12 comments:

heklica said...

Vau, ne znam čemu pre da se divim, zalihama ili iglama ili mužu. Eto, a ja mislila da je moj muž dobar zato što ide sa mnom kad kupujem vunicu, c-c-c! Rastu standardi :) Moram ga nekako namamiti da kobajagi slučajno naleti na ovaj post na tvom blogu, hahaha! Uživaj u novim iglama, sigurno su fantastične, a vunica ti je sva prelepa - jedva čekam nove radove. Sećam se kako sam za tim Magicline-om sam uzdisala dok sam heklala Inga's hekelbeutel :)

Dasha ♥ said...

Divno...sve...vuna,igle,muz...ili muz,pa sve ostalo...takvog muza treba lepo negovati i zalivati,to je vrsta koja izumire...uglavnom,odusevljena sam izborom vune,blago tebi...mustra kojom je radjen svetlo sivi sal,je savrsena...ja,na zalost,ne umem da radim po uputstvu,ali se nadam da cu nauciti...uzivaj u radu i obavestavaj nas...jedva cekam...

Cronitty said...

Muzu svaka cast za poklon! Igle su prekrasne.
Zaliha je impresivna, no vjerujem da ces ju brzo smanjiti.

Unknown said...

Stvarno imaš lijepu zalihu. Čini mi se da smo sve mi kreativke takve, ko hrčki. Samo skupljamo, da nam ne pofali. Stvarno te je muž lijepo iznenadio. Sad se baci na posao i pokaži nam uskoro rezultate. Šaljem ti lijepe pozdrave iz smrznutog Zagreba.

Vera said...

Svaka cast!!!!
I ja bi takvi muz!! Josh i ona poruka "pletiljo moja", rastopila sam se :)

honeysuckle said...

Ne znam što mi je ljepše, vunica ili igle! Imaš muža za 5!

bensedin art said...

Muža nemoj da menjaš, a moram da primetim da su zalihe ipak skromne:)! Brzo se to moze potrošiti!

Anonymous said...

Iznenadjenja i po :)
Zalihe, zalihe, obozavam ih. Sto mucis sebe ? :)
Narocito mi se svidja prvi levi vertikalni red :)

A igle... jako slatko :) I porukica, i odabir i sve :)

romantales said...

Kao prvo, poruka mu je preslatka i nadam se da di mu strastveno pokazala koliko ti se dopao poklon ;-)
Kao drugo, meni je iskreno žao samo radi signature igala što ne znam plesti ravnim iglama ...možda da si kupim one kratke, 5 komada? Uistinu su predivne!
Moram ti priznati, iako nisam stasher što se vune tiče, odem i kupim kad mi treba i fakat ne patim od hrčak sindroma, ja jednostavno ne znam odoljeti lijepim iglama! Čitam tuđe recenzije i čim spomenu kako su neke igle savršene i super, krenem u potragu gdje ih mogu kupiti po najpovoljnijoj cijeni. Sada kao manijak tražim gdje kupiti Kinki Amibari igle .. velim ti, ne znam stati kada se radi o iglama i kada zbrojim sve novce potrošene na kupovinu čak i vrlo skupih igala, mogla sam komotno i veću hrpu od ove tvoje, vune kupiti.
Opet, na stranu igle, ali muž ti je čista desetka! Kad razmisliš, stvarno nam nije loše, eno Vanchyn peče kolače i pravi sanjke, moj pravi okvire i trpi me dok pričam o iglama kao da se u najmanju ruku radi o autima, tvoj ti sprema ovako lijepa iznenađenja ... evo mi milo pri srcu, kao da je meni te igle kupio :-)

Sandra said...

jao, ja se rastopila od porukice! (a uopće nisam romantična)
Daj pozajmi tog muža malo - da i ja dobijem top quality igle!

Villa-loredana said...

Hello incognito i ostale blogerice - pletilje, evo da dodam pohvalu i za mog sam svoj majstor koji mi zdušno završava radove u radnoj sobi na mansardi, a ja čekam globalno zatopljenje da krenem u sistematizaciju i slaganje zaliha, vune ne toliko jer nema takvog izbora, hvala internetu i našoj Romantales, barem igle možemo nabavljati. Cmok Loredana

Zorica-Filzlaus said...

Pa sad kad imas toliko vune i razlicite igle jedva cekam da vidim nove kreacije:)