Wednesday, April 14, 2010

Moja vuna u mojim bojama

Posjecujem Ravelry redovno, toliko redovno da je i voljeni ukapirao sistem kako Ravelry radi. A njega to nimalo ne zanima...Otkako sam otkrila kako da pretrazujem trade/sell zalihe lokalnih pletaca nisam se smirila dok nisam pokupovala malo brdo moje omiljene Cleckheaton Merino Supreme i tako (donekle) ugasila zedj za ovom vunom koja se vise ne proizvodi. Kako ja volim da pletem tu vunu...jedina joj je mana sto je 'chunky' pa i nije bas za odjevne predmete za odrasle osim za 'cowls' i kape. Najvece odusevljenje je ovom indigo plavom, koja ljepotica: plan je da ispletem 'cowl' i to od duple niti pa da bude bas ono CHUNKY. Jos ne znam koji da izabrem model. Ima li neko mozda prijedlog?
Moj najnoviji projekat je 'Shalom Cardigan'.
Super lagan, malo sam izmjenila originalno uputstvo. Jedina mana mu je sto se previse otvara, dodje mi da ga usijem cijelom duzinom. Nije los, zar ne?
Nisam mogla cekati oktobar pa da sebi pletem rodjendanski sal, tako da sam vec obezbijedila Noro Silk Garden br 47, boja je FANTAZIJA. Icice super uz moje nove ZUTE cipele :) Da ne bude ovaj post o MENI, MENI i samo MENI, pri kraju sam sa Avatrix kapicom za mladju princess, a u planu je zimska vesta za stariju princess od, pogadjate - od Pink Merino Supreme ;)
Oko mene je Baby Boom tako da ce biti uskoro malih pletenih radova. Budite mi vrijedne i vesele!
Veliki pozdrav!

9 comments:

heklica said...

Prekrasno! Ta plava mi fantastično izgleda, a o Noro Silk Garden mislim da ne treba ni komentarisati. Shalom je i na mom spisku, a tvoja izvedba mi se dopada više nego original. Pomalo me na originalu odbijala ona babačka siva boja, ali je zato tvoj odličan.

bensedin art said...

Jaoo, sve mi je dobro! I vuna i shalom, ma sjajno. Izgleda da te pletačke muze pohode:)!

Roman Tales said...

Chunky vunu baš i ne volim :-( ... ti si mlađa, sigurno imaš bolju liniju od mene, pa si možeš dopustiti luksuz pletenja chunky vunom. Čini mi se da je ta vuna upravo upredena kao ona moja merino zelena koju sam zadnju plela, prekrasno mekano u rukama, tako da mi je jasno zašto voliš t u vunu.
Obavezno napiši kako si zadovoljna NOro vunom, obzirom koliko košta voljela bih poštenu kritiku prije nego odlučim kupiti.
Kardigan si lijepo oplela, ali trebala si ga i obući da vidimo kako ti pristaje.

Roman Tales said...

nestao mi komentar :-( tlaka mi pisati ponovno, pokušat ću sutra ...

honeysuckle said...

Wow, Noro! I mene isto zanima kako je plesti s time, kad čitam silne komentare na Ravelryu, taj Noro ispada kao neka svetinja među vunama.
Shalom jako lijepo izgleda.

Sandra said...

Sviđaju mi se ovi tzv "sebični" postovi! Mislim - ipak si ti ta koja stvara! I zato je predivno što si se okružila omiljenom vunom i isplela si Shalom!
BTW - nedavno i ja kupila sebi žute cipele, a onda skontala da mi fale i tirkizne - pa i njih kupila!

Villa-loredana said...

meni je sve cool od vune do modela i rada, samo nem godine da to nasadim na sebe (ops mislila sam kg). pozdrav iz Istre. Loredana

Vera said...

Meni ova merino vuna izgleda premekano i predobro! Super mi je!
Mislila sam se nedavno ocu li plesto ovaj Shalom i odlucila da necu.Zanimljivo mi izgleda, mozda cu iducu godinu napraviti ga

Goce said...

Ja ću odmah in medias res! Dugo mi nije radio internet pa nisam bila natvom blogu, meni se jako sviđa taj šal koji ćeš poriti, bez obzira što nema tog prijelaza boja lijep je! Sviđa mi se i cardiagan a posebno mi je lijepa ta vuna fantazija, izgleda rajski mekana !