Thursday, May 31, 2007

100% addicted to knitting

Za pocetak slike crnog pulovera/veste od konca i boucle-a koji sam kupila za sitne novce preko e-bay:
Pulover je vrlo jednostavan, ravno pleten, a na ovoj slici izgleda kao da je pravljen za Homera Simpsona. Malo mi je dug, ali mi se ne da da ga prepravljam. Za sad…
U toku je pletenje pulovera/veste boje pijeska iz prethodnog posta, evo i slike da vidite kako mi ide.
A sada glavna vijest: kupila sam masinu za pletenje!!!!!!!!!!

Brojim dane, jedva cekam da stigne. Kupili smo je preko ebay za odlicnu cijenu – trecinu od njene cijene na trzistu. Ovo je link gdje mozete procitati vise o ovoj masini, ako nekog zanima:
http://www.bond-america.com/products/usm.html

Vec neko vrijeme sam planirala da kupim masinu i o ovom modelu sam citala komentare ljudi koji je imaju i svi o njoj govore samo pozitivno. Moram Vam priznati da sam bas uzbudjena jer nikad nisam plela na masini, ali sam vrlo zainteresovana da to naucim. (Da li neka od Vas ima iskustva sa masinskim pletenjem?) Sonjin ‘pravi red’ blog ne radi vec neko vrijeme a sjecam se da je ona pisala o masinskom pletenju…
Danas sam posjetila tetu koja me snabdijeva vunom i morala sam da kupim ovu ljepotu:

Kupila sam i odlican casopis sa upustvima sa kreacijama - sve su po mom ukusu.
Tu se nalazi i onaj famozni pulover kojim sam Vas gnjavila na forumu (Magrit i Jana ce se sjetiti o kojem je rijec) pa sad ne znam sta prvo da pletem. Vune imam TONU, volje koliko hoces, ali slobodnog vremena slabo...sve u svemu - uzbudljivo sa moje strane planete…
Evo i link za casopis, tu su i slike:
http://www.patons.biz/publication_details.asp?SelID=62&ID=983&name=1235
I, za kraj, 5 istina o meni.
Ahhhhhhhhhhh…
Kao prvo da vam kazem da sam fascinirana otvorenoscu i iskrenoscu nekih od Vas (G & M). Evo i mojih 5:

prestala sam pusiti prije skoro 3 ½ godine i ponosna sam na sebe, ali sam sigurna da laze svako ko kaze da je(cigaretu) nikad ne pozeli. Mozes prestati ali zeljeti nikad. Zato blago onima koji nikad nisu ni pusili.
obozavam Jadransko more. Poslijednji put na Jadranu sam ozbiljno razmisljala da napunim jednu flasu Jadrana i da je zagrlim kad god se u Australiji sjetim najljepseg mora na svijetu.
vjerujem u ljubav na prvi pogled 100%. Otkad mi se jedna takva desila prije 10 godina jos uvijek padam na isti pogled.
skupljam slonove tj. figurice ove lijepe zivotinje.
ne volim shopping (osim ako nije u pitanju vuna ili tako nesto). Lijep pozdrav.

No comments: