Thursday, May 31, 2007

Vratia san se :-(

A bilo mi je taaaaaaaaaako lijepo da Vam ne mogu opisati rijecima pa necu ni pokusavati…Idem sad malo da Vas virtuelno posjetim, sigurna sam da ste sve redom bile vrijedne dok sam se ja sunchala i kupala.
Nisam NISTA radila pa ni plela! Zato sad nastavljam tamo gdje sam stala, a stala sam kod onog koncanog prsluka koji je skoro gotov. Moram i da nabavim video jer mi je stigla masina za pletenje, a sa njom i video instrukcije…Kad nam se video pokvario mi kupili dvd player, a sad cu izgleda morati i video ponovo da kupujem!
Dobila sam mail od Goce, naravno da cu da se pridruzim na zajednickom blogu…jedva cekam. Idem sad malo do Vas!!!!
UPDATE: na slici je mjesto gdje sam bila na odmoru, a postavljam i nekoliko fotografija:
meni najdrazi frangipani
boat harbour
veseli autobus
skoro kao Jadran
jedan od mnogih hotela
pogled iz aviona na Sydney Opera House
p.s. dva dana otkako sam kuci i - dva zagorena rucka :) mozak mi je jos uvijek na odmoru :)

No comments: