Thursday, May 31, 2007

Bag full of goodies

Slika rodjendanskog pulovera:
Plela sam ga za nekog meni posebno dragog pa bi mi trebao biti drag. Medjutim, dooobro sam se izgnjavila porubom vrata..i duzinom...i sirinom ...pa onda sjecate se potrage za vunom...ali i to je sad sve gotovo i krenuli smo sa novim projektom: dzemper na kopcanje za moju L. Radi se o vuni, svijetlozelene boje, ali ja ga namjeravam uveseliti sarenim dugmichima i nekim detaljem, ali o tom po tom...Isplela sam ledja, prednju lijevu stranu, sad radim desnu.
Maminu torbu sam zavrsila sto se tice pletenja, odlucile smo da kupimo drvene drske i da tako zavrsimo ovaj rad. Vjerovatno cu i ja svoju torbu sa pletenicama prepraviti i drsku zamijeniti nekom jacom jer se trenutno razvlaci kad je napunim (to se moze rijesiti i selekcijom stvari koje u njoj nosim, samo mislim da je lakse zamijeniti drsku). Suknja koju pletem u autu na putu do posla i nazad polako ali sigurno napreduje:
Zanimljivo je da ja ne mogu ni minutu citati u autu, automatski mi pozli. Sa pletenjem je vec druga prica. Izgleda da je pletacka ljubav jaca od mog osjetljivog zeluca!
Svoju tugu za upropastenim dzemperom sam rijesila na najbolji nacin: kupovinom nove vune! U Melbourne-u postoji jedno divno mjesto za pletacke duse. Zove se
Clegs, pravi raj za mene i meni slicne! Idealno mjesto za pocastiti se kvalitetnom (i skupom) vunom. Kupila sam divnu vunu roze boje za jos jedan dzemper za L. (sta cu kad imam princezu!) i ovu sarenu ljepotu za sal: U potrazi sam za knjigom “Last minute knitted gifts” od Joelle Hoverson. Jedva cekam da od ove krasne sarene vune ispletem “Chevron” sal iz spomenute knjige. (Predlazem da posjetite www.flickr.com i ukucate: Chervon Scarf – uzivacete gledajuci prekrasne radove!).
Iznenadila same se (razgledajuci pletacke blogove) popularnoscu ovog sala! Nadam se da cu ovu zarazu prenijeti i na Vas! Mada znam, kod vas je sad toplo, kome je do salova...
Lorna me je pitala kako se snalazim sa promjenom klime. Pa nikako! Nakon 10 godina u Australiji sam se ‘prilagodila’ da u julu nosim kaput, a da novu godinu docekam u ljetnoj haljinici, ali mi se to nikako ne svidja!
Najvise mi nedostaje snijeg za novu godinu!!!
I na kraju evo i recepta:

Splitska torta

Sastojci
Za tijesto:
150 g oraha
150 g smokava
150 g grozdjica
4 kasike finog brasna
9 bjelanaca
9 kasika secera u prahu
Za kremu:
9 zumanaca
9 kasika secera u prahu
250 g putera
1 vanilin secera

Priprema
Orahe, smokve i grozdjice nasjeckajte i pomijesajte s brasnom. Dodajte cvrst snijeg od bjelanaca u koji ste pretkraj dodali secer. Lagano izmijesajte i dobivenu smjesu stavite u namascen pleh.
Pecite na 180°C oko 25 minuta. Ohladjeno peceno tijesto razrezite na tri lista.
Krema:
Zumanca i secer mijesajuci kuhajte na pari dok se krema ne zgusne. Ohladjenoj kremi dodajte pjenasto umucen puter i dobro izmijesajte. Prvi i drugi list tijesta premazite pripremljenom kremom, slozite jedan na drugi pa prekrijte trecim i prelijte cokoladnom glazurom.
Vrlo jednostavno i vrlo njam njam!!

1 comment:

incoknito said...

Goce prije 15 dana 21 sat
Baš mi se sviđa vuna koju si kupila! Onaj šal je divan baš sam malo pregledavala slikice!


Objavio/la arven prije 15 dana 20 sati
bravo,...vrijedna si ti meni!


Objavio/la lorna doone prije 15 dana 12 sati
Ne znam da li je tome kriva globalizacija koja nas "hrani" slikama BIJELOG BOŽIĆA i ostalih "logicnih" stvari ili smo se zbilja privikli na ovaj raspored blagdana i godišnjih doba, pa nam je sve drukčije cudno...
Niti su krasne pa u tvojim rukama i ne mogu izaci na nesto losije od krasnog!... i hvala za recept!

Objavio/la Zijan-cerka prije 15 dana 2 sata
I ja..nakon 10 godina :)
Ali, GDJE nadje onu sliku kengura koji plete? Nasmija me.

Objavio/la yarnart prije 14 dana 3 sata
goce - jeste ja jedva cekam da nadjem upustvo!
arven - veliki pozdrav tebi!
lorna - hvala na komplimentu i nema na cemu za recept!
zijan -- eeee ja sam ti draga talentovana za mnoge stvari ;) pa i za photoshopiranje :)

Objavio/la mish misho prije 13 dana 22 sata
Cao, joop! Hvala na komentaru na mom blogu. :) Divne stvari radish! Ja sam jako spora, radim s tankim koncem uglavnom, pa se jedan rad vuce i po tri mjeseca. Ova vunica ti je prekrasna. Do citanja! :)))

Objavio/la Gost_sandra prije 12 dana 23 sata
Koliko ti toga pleteš - majko moja! Što se tiće knjige - jesi li sigurna da je želiš? - gledajući druge blogove nije me se dojmila!

Objavio/la yarnart prije 12 dana 9 sati
mish misho - ja rijetko kad idem ispod igala br 4. zato ide brze :)
sandra - izbjegavam raditi nekoliko 'projekata' uporedo ali u zadnje vrijeme radim 4 :)! knjigu sam ja vec prelistala i ne vrijedi 45 dolara (za te novce mogu kupiti malo brdo vune) ali sam je rezervisala u mojoj lokalnoj biblioteci jer mi se sal i jedne bebece pantalonice iz te knjige svidjaju!

Objavio/la Gost_4502-doroti prije 11 dana 19 sati
pozdravčić od mene

Objavio/la bodulka prije 8 dana 23 sata
Joop ili si ti turbo igla ili voliš stashati vunu!? Nema teorije da popleteš sve što si nakupovala u jednoj zimi. Ako ipak popleteš osvajaš naslov turbo igle sezone 2007.