Thursday, May 31, 2007

the beauty of nature

Malo sam se ‘igrala’ sa kamerom pa evo da vam pokazem par fotografija napravljenih danas u mom lokalnom parku…
Izvolite se ‘virtualno’ presetati parkicem, mozete malo nahraniti i patkice i ostale ptice…



Glede pletackih aktivnosti – sta reci osim – dosadila sam vise i bogu i narodu sa ovim svojim kapicama.
Mislim da sam se i Vama popela vise na vrh glave.
Isplela sam i ‘macu’ kapicu.
Sve skupa: 5 novih kapica za djechicu u mojoj blizoj ali i malo daljoj okolini (jedna putuje postom na Tasmaniju da ove zime chuva glavicu jednog malog djecaka, sina moje drage prijateljice T.)…
Slike kapica postavljam uskoro mada ionako VRLO DOBRO znate o kakvim je kapama rijec!
He, he..
Uskoro se upustam u ‘ozbiljnije’ projekte.
Naime, tokom neradnih dana za Uskrs planiram da MASHINSKI ispletem suknju od boucle-a…a i ona Sandrina torbica mi je stalno u mislima…
Vidjecemo kako i sta dalje, jedno je sigurno – faza kapica se blizi kraju!
Bravo ja!

No comments: