Thursday, May 31, 2007

Australska himna i Nutella

Praznici su prosli, polako se vracamo u svakodnevnicu. Kao sto sam i planirala, postavila sam masinu za pletenje i krenula u ‘akciju’. Akciju zvanu ‘pletenje suknje od bouclea na masini’. Oni koji imaju iskustva sa masinom za pletenje sigurno se vec smiju…ha, ha pa i jeste smijesno kad jedan totalni pocetnik krene sa CHUPAVIM boucleom da plete suknju na masini…koliko sam puta pocinjala i koliko puta sam se zaglavila, ispustala ochice, vracala, porila, ponovo postavljala, to samo moj muz zna…ma svega je tu bilo…od nervoze sam i australsku himnu pocela da pjevusim, Nutella se otvorila i jela supenom kasikom…da sam pusac otislo bi bar pola kutije…cisto sam trenirala svoje zivce…i koje sam ja magare, nisam odustala dok moj rad nije poceo da lici na nesto…ali usko! Tako da sam sad ‘kao’ malo bolja shtela za masinom…
Vracam se masini za koji dan jer sam pocela da pletem popularnu tzv. ‘Sandrinu’ torbicu sa pletenicama…Ujeee…ide OK ali se brinem da nece biti dovoljno vune…moram ici u nabavku a ako je ne nadjem u radnji…uh, moram biti pozitivna…
Postavljam slike mojih sarenih jaja, prvi put sam se usudila da ih bojim. Naravno, prvo sam isprobala bojenje sa ‘prirodnim’ bojama – cvekla, kopriva, kamilica i rezultati su bili ocajni. Na kraju sam stvar popravila sa lukovinom i krep papirom. Pogledajte kako su kul kao da su ih Klimt i Monet zajedno sharali ;):

Evo i kapice-mace na koju sam jako ponosna:
One ostale kape sam razdijelila zajedno sa jajima. Totalno sam zaboravila da ih nisam uslikala za blog..smrc…ali nema veze uganjacu se ja sa mamama da mi posalju slike…

No comments: