Thursday, May 31, 2007

malo pletenja, malo nepletenja

Javljam se s posla tako da ovaj put nece biti slika mojih radova. Prsluk/pulover/vesta je gotov, izgleda odlichno. Trenutno radim na 'Ribbed Mohair Shrug' prema uputstvu iz knjige broj 2 od Jo Sharp:
Na slici je primjer iz knjige, moj ce biti crni. Radi se o nekakvoj ‘mohair-alike’ vuni crne boje sa upletenim raznobojnim nitima. Vidjecete, vrlo neobicno i simpaticno. Jednostavnog kroja, ali ipak neobicno – moj stil - pun pogodak.

Dragi moj suprug je obecao veceras konacno napraviti DVD verziju instrukcija za koristenje moje nove mashine za pletenje, jer smo skupili sve kablove i 'chuda' za taj projekat.
Obzirom da ce kod nas ovog vikenda biti ‘kljuchajuchih’ 38 stepena, vjerovatno nece biti nista od pletenja ovog vikenda.
Treba ove tople dane iskoristiti za jos malo posjeta plazi jer nam ljeto lagano prolazi…odlazi gore, vama smrznutima i u vunenim carapama...znam da ga zeljno cekate, a ja ga sa tugom ispracam...veliki pozdrav!

No comments: