Thursday, May 31, 2007

pravo vrijeme za caj sa limunom i medom

Proslu subotu sam provela u setnji sa prijateljicom po ulici punoj galerija, butika, knjizara i dobrih restorana. Bilo nam je super ali smo pokisle kao misevi. (Tako vam je to kad ja negdje krenem za svoju dusu, u zemlji zeljnoj kise izbio je nevidjen prolom oblaka.) I sad sam naravno bolesna vec treci dan! Bila sam tako nemocna da u ponedeljak ni plesti nisam mogla. Kupila sam knjigu koja me vec neko vrijeme u mislima proganja :): i materijal (sad jos 'samo' da nadjem nekoga ko bi mi htio nesto sashiti). Stigla je i zelena vuna: Danas sam se malo zabavljala sa svojim pletivom. Mami sam obecala torbu pa sam je pocela plesti. Pravim je od drugacijeg prediva (rayon) i samim tim bice drugacija od druge dvije koje sam isplela. Onako je vise 'ljetna' verzija: Slika desno je slika kapice maca uz izradi za malu Ch.. Akcija Benetton dzemper od konca ce morati malo sacekati jer nam zima dolazi. Vrijeme je za vunu! U planu mi je i sal od mohera za mene i dzemper od vune za moju L.Dobila sam dzemper od prekrasne vune njezne roze boje (na slici se bas ne vidi ta lijepa boja). Dzemper je malo staromodan, ali je vuna divna pa ga treba isporiti, vunu oprati i premotati: U slijedecem postu konachno cu vam pokazati pulover 'rodjendanski poklon'.Gotov je, jos ga samo treba spojiti. Veliki pozdrav!p.s. malo pametovanja: izbjegavajte crne cajeve i cajeve u kesici! Narocito one sa additivima (Lorna, tebi pricham :)). Ucinite dobro djelo svom tijelu i svaki dan se pocastite cajem od majchine dusice sa malo domacheg meda i organicnog limuna!!!

No comments: