Thursday, May 31, 2007

puno surfanja malo pletenja

Ovaj internet je zaista NEISCRPNI izvor informacija o pletenju i prekrasnih kreacija i moj ce kompjuter uskoro eksplodirati od silnih ‘favorites’, slika i kopija ‘free-patterns’..

Ako ovako nastavim treba ce mi strucna pomoc da malo ohladim sa surfanjem. Nisam cesto u prilici, ali kad jednu uhvatim – pretjeram.

Evo napr. nadjem se, ko zna kako, danas na jednom zanimljivom blogu.
Tamo me, naravno, doceka more linkova.
Dobrih linkova.
Na linkovima jos linkova.
A ja - kao hipnotisana samo klik klik klik …

Evo i nekoliko probranih linkova pa krenite mojim stopama u cudesni svijet pletackih blogova i stranica.
I ne samo pletackih…
Japanese craft books resource
http://www.craftlog.org/craftingjapanese/ - fantastican ‘portal’ za sve ona koji kao ja vole ‘japanske’ kreacije…

http://www.ottobredesign.com/ - mnogo sladak sajt. Nije pleteci vise je za sivanje garderobe za djecu.

http://www.menwhoknit.com/node/434 - muskarci koji pletu - sajt. Ove kape su me posebno odusevile.

I jos da vam prijavim da jos uvijek ‘guslam’ onaj isti pulover/vestu od konca.
Da manje surfam – mozda sam ga mogla vec i zavrsiti.
Moram se pohvaliti da sam kupila Jo Sharp konac boje pijeska 7 x 50gr. i prelijep sivi vuneni boucle (je li to bukle na nasem??) 11 x 50gr i to preko ebay.
Kad stignu postavicu slike pa bih voljela cuti od mojih pletacica sta je najbolje da ispletem…o tome kad posiljke stignu…iako sam morala postarinu placati ‘doslo’ me je dosta jeftinije nego u radnji…

Toliko za danas, idem malo gledati tenis. Veliki pozdrav!

No comments: