Thursday, May 31, 2007

skoro je ponoc...

A ja uredjujem svoj blog! Pravi ovisnik! Pogledajte, postavila sam slike svojih radova koji su nastali u periodu od pocetka mog blogiranja.
Prva poruka na ovom blogu je napisana 27.10.06 – za ovih nekoliko mjeseci, nije ni malo radova, zar ne? Nije lose za neprofesionalca, mislim.
Nedostaje slika rada koji sam napravila za swap sa foruma CraftArtShop-a. Sliku jos uvijek ne mogu pokazati jer swap nije zavrsen.

Ova slatka kapica koju vidite je nastala juce, odusevila sam se kad sam vidjela sliku na nekom blogu (do kojeg magicnim internet putevima stigoh preko Sandrinog bloga) pa sam je onako proizvoljno i bez upustva isplela.
I da....ta savrsena torba koju je Sandra napravila za svoju sestru mi ne izlazi iz glave…ahhh…hocu i ja…ali moram prvo nabaviti prikladnu vunu…sto u zemlji ovaca i nije bas jednostavno…
Toliko od mene za ovaj put.
Sljedeci put stizu isprobani recepti Tesse Kiros…pripremite kecelje, brasno, jaja, svjeze voce, pravicemo kolache juhuu…

No comments: