Thursday, May 31, 2007

Tessa Kiros (2)

Raduje me da Vas ima jos koji biste prelistali knjigu ove simpaticne kuharice! Za one od vas koji to zele (Doroti, ...), preko maila cu rado razmijeniti jos recepata ali mislim da nije u redu da ovako javno dijelim njene recepte.
Stoga, obzirom da imam osjecaj sam Vas ‘namamila’ na recept za vocem, postavljam ovdje prevod jednog Tessinog recepta koji sam pronasla na netu.
Prevod je moj licni, i molim da me u komentarima ispravite ako sam se smijesno izrazila!

Pecene jabuke sa cimetom i sladoledom od tecnog jogurta
http://www.smh.com.au/news/recipes/food-for-families/2006/03/27/1143441080100.html

potrebno je:50gr putera
4 jabuke, ociscene i prepolovoljene
80gr (smedjeg) secera
1 cajna kasika cimeta
2 supene kasike marsale ili porta
250 ml vruce vode

za sladoled je potrebno:
250ml tecnog vrhnja/pavlake
200gr sitnog secera
1 supena kasika ekstrakta od vanilije
500ml tecnog jogurta

za sladoled: Mutiti vrhnje/pavlaku sa secerom i vanilijom dok se secer ne otopi i dok se vrhnje/pavlaka ne pocne zgusnjavati. Dodati tecni jogurt, dobro umutiti i u posudi sa poklopcem ostaviti u zamrzivac. Nakon sat vremena hladjenja izvaditi smjesu iz zamrzivaca, jos jednom dobro umutiti i vratiti u zamrzivac. (ne razumijem zasto je potrebno ovo dodatno miksati, ali sigurno ima neki fol)

Ugrijati rernu na 180 stepeni i sa malo putera premazati vatrostalnu posudu (26cm x 20cm). Pripremljene jabuke poredati u posudu. Pomjesati secer sa cimetom i posuti preko jabuka. Na svaku jabuku staviti malo putera, preliti sa marsalom te zaliti sa vrucom vodom (125ml). Peci oko 30 minuta, pa preliti jabuke sa ‘ispustenim’ sokom iz jabuka i preostalom vodom, te nastaviti peci dok jabuke ne dobiju zlatnu boju i postanu meke iznutra i jos uvijek imaju svoj prepoznatljiv oblik jabuke.
Servirati tople, prelivene sokom od jabuka i sa kuglom, dvije sladoleda!

Jos malo o Tessi. Tessa je Finsko-Grckog porijekla, udata za Italijana, ima dvije medene djevojcice i zivi u Toskani. Rado bih sa njom da razmjenjujem recepte preko ograde!

Sto se pletenja tice, jos sam jednu kapicu napravila obzirom da je plava iz prethodnog posta malo mala onome kome je namijenjena. Postavicu slike uskoro! Ugodan vikend!

No comments: