Saturday, October 16, 2010

The Finders Keepers i tako to..

Prosli vikend sam bila na prvom The Finders Keepers marketu u Melbourne-u. Market kao ‘Moda za Ponijeti’, samo mozda malo vecih razmjera. Zao mi je jer nisam imala foto aparat sa sobom, a mislim da ne bih ni stigla da puno fotografisem jer sam se trudila da sve pogledam a bilo je toga dosta. Ako nekoga zanima ovde se moze vidjeti nekoliko fotografija sa marketa. Atmosfera je uz bendove bila odlicna, posjecenost ogromna, a dan savrsen (jedino je hrana malo bilo ‘cudna’, a ko mi je kriv kad sam se tu nasla praznog stomaka…)

Kupila sam samo jedne nausnice na koje sam vec planirala potrositi novce, a na kraju sam za njih na marketu njihovom dizajneru platila upola manje nego koliko ih cijeni preprodavac.

Upustila sam se u rizican pustolov kupovine haljina preko Etsy-a. Poslala sam svoje dimenzije i haljine su mi profesionalno sasivene I poslane u kratkom roku. Ali, od tri, dvije su ogromne, tako da su trenutno kod lokalnog krojaca na suzavanju sto ce da me kosta skoro koliko i haljine. Ne, nisam mogla to sama da uradim. Nisam toliko ni vjesta, a ni hrabra.

I za kraj cowl o kojem sam pisala prosli put. Iako smo kalendarski u drugoj polovini proljeca, vrijeme je ponovo kisovito i hladno i kao stvoreno za ovaj rad. I jos nesto da pitam: zasto nas je tako malo ukljucenih u stvaraonica swapu ove godine?

7 comments:

Anonymous said...

Wow, koja gomila ljudi, koja gomila slatkih stvari za videti !! I da, pored te sjajne stvari, postoji jos i ta koju spominjes, sve je jeftinije nego da si kupila negde drugo.

A Stvaraonica Swap.... pa eto, mene nema jer nesto nisam aktivna nigde osim na Ravelry-ju ....

incoknito said...

Bas si me ti iznenadila svojim neucestvovanjem ove godine :(

bensedin art said...

Hoću i ja tamo:)!

Roman Tales said...

Nije mi jasno kako su ti stigle dvije prevelike haljne ako si im poslala svoje mjere?! Nije postojala mogućnost da reklamiraš? Znam da bih ja bila jako razočarana jer naručivanje šivanja po mjeri ima za cilj upravo to - po mjeri, a ne odokativno.

Swapovi bilo koje vrste nikada nisu bili "my thing", ne znam zašto bih se trebala posvećivati pletenju za nekoga tko to zna i sam napraviti (ili vezu ili heklanju), k tome se izlagati kritikama da nešto nije dovoljno dobro napravljeno (oh da, načitala sam se tračeva onih koji u swapovima sudjeluju i uvijenim komentarima kako se drugi nedovoljno posvećuju izradi) ili se naći u situaciji da zahvaljujem za nešto što mi uopće ne treba niti znam što bih s time. Razumijem da swapovi mogu biti lijepi način da se potvrdi ili stovi prijateljstvo, ali do sada sam vidjela i prilično negativnih posljedica u raznim razmjenama, tako da radije izbjegavam.

heklica said...

Jao čega sve ima! Razbolela sam se gledajući :) Hvala ti na ovom linku, ulepšala si mi jutro - osećam se kao da sam i ja bila. SKORO kao da sam i ja bila :)

A što se tiče swapova, ja u tome uglavnom ne učestvujem zbog toga što ne volim da se obavežem da ću nešto uraditi a nisam sigurna da li ću imati vremena.

Mislim da ti je ovaj cowl jako univerzalan i da ćeš ga puno nositi. Osim toga, i ta boja se vrlo lako kombinuje.

Lorna said...

Bez obzira što je i nas dvije povezao SWAP svojedobno, i ja ozbiljno razmišljam da više ne sudjelujem... prilično sam bliska RomanTalesinom razmišljanju!
Stash, radovi, djeca koja nezaustavljivo rastu... to su stvari koje nas inspiriraju!
Inače, kupila sam omanji eukaliptus da radi društvo streliziji!!!

incoknito said...

bensedin - dodji, vodim te :)
romantales - nije ni meni jasno :) ali uspijela sam ih prepraviti. mogla sam ih reklamirati ali je pitanje da li bi uspijeli da ih isprave bez mene. haljine su stigle iz hongkonga :)
jesam malo razocarana i sigurno vise haljine necu kupovati online.
slazem se sa svime sto kazes i vjerovatno cu sa ovim da zakljucim i ja svoje ucestvovanje.
heklica - stvarno je bilo dobro!
lorna - pozdrav draga!!