Thursday, May 31, 2007

Torba sa pletenicama

E pa stvarno..kod mene uvijek nekakve ‘situacije’ ;-)
Naime, kao sto mozete da vidite na slichici ispod, torba je gotova. Moje slutnje su se obistinile – vune nije bilo dovoljno i nakon obilazaka nekoliko trgovina vunom nisam uspijela da nadjem istu vunu.

Morala sam se ‘pomiriti sa sudbinom’ i dio bez pletenica zavrsiti vunom sive boje, sto je na kraju ispalo lijepo.
Kupila sam simpatichne crvene dugmiche za torbu KOJE SAD NE MOGU NIKAKO DA NADJEM jer sam ih ostavila na neko ‘sigurno’ mjesto….Tako da ne mogu da zavrshim torbu…ahhh…odluchila sam da cu sliku torbe da postavim na blogu kad je 100% zavrshim…Nekako bez dugmicha nije to–to …IYKWIM …
Evo i par kapica koje sam na kraju uspijela da uslikam:


Jos mi nedostaju kapice za dvije male blizankinje, vec proslijedjene.
Moguce je da ce mama da fotografishe modele sa kapicama pa cu da Vam ih pokazem (ako mama dozvoli)…
UPDATE: torba je gotova! Dugmichi su pronadjeni i ushiveni!

P.S. svidja li Vam se novi 'look'???

No comments: