Thursday, May 31, 2007

Najnoviji ‘ulov’ i jos jedna torbica sa pletenicama

Kod mene je vec noc, skoro cijeli sam dan plela. Bila je ovo jedna kisna subota, a ovde se i ljudi i zivotinje i biljke raduju svakom kisnom danu.
I dok smo slusali kisu kako pada, ja sam se druzila sa svojim pletecim iglama.
Idealna kombinacija!
Rodjendanski poklon koji pletem sam plela dok je bilo vune. Moja rachunica nije bila najbolja – sad mi nedostaje min. 50 gr. da zavrsim rad. Vec sam se dala u potragu za vunom, ali do sad neuspijesnu…nadam se da cu je do rodjendana pronaci, u suprotnom cu morati smisliti neki drugi poklon.
Moja najbolja prijateljica je odusevljena mojom torbom i sad pletem jednu za nju. Danas sam je pocela i skoro zavrsila. Malo me namuchila jer je vuna debela i na omotu pise da se radi na iglama 10mm a ja sam zbog cvrstine radila na 4mm.
Izgleda lijepo, ali me ruke bole od pregustog pletiva – 220 ochica debele vune pretrpane na tankim kruznim iglama – znate vec…trud (i zuljevi) su se isplatili, izgleda super:


Za kraj ovog posta, pogledajte ovaj preslatki konac koji sam danas kupila, uvozni iz Njemacke:

I nije bas ‘ulov’ obzirom da mu cijena bas nije bila niska…Ali vec zamisljam prugastu haljinicu za L. ...
(slike su napravljene u vecernjim satima)

No comments: