Thursday, May 31, 2007

Svashta i nishta!

Torbica je na ‘chekanju’. Naime, dio sa pletenicama je gotov i sad jos samo da uradim dio za dugmad i drske(u). Za to cekam vunu koju treba da izabere i kupi buduca vlasnica torbe, sto bi trebalo biti tek slijedeceg utorka, tako da ce jos malo potrajati do zavrsetka ovog projekta.
Ja naravno ne mogu da sjedim skrstenih ruku pa sam ovu pauzu odlucila iskoristiti da mojoj L. ispletem jedan pinki pulover. Svekrva mi je poklonila vunu za jos jedan pulover i dzemper za L. tako da ce biti ‘posla’.
Kao sto vidite ne drzim se plana! Moracu da ga izmjenim! Definitivno trebam da dodam ovaj ‘
kaputic’ za moj laptop: Hvala ti, Sandra, za link za craftzine, najbolji su!!!
Mojoj mami se svidja torba sa pletenicama, i, sta vam to govori: moracu i njoj jednu da napravim. Nas dvije imamo totalno razlichite ukuse tako da me je bas iznenadila i obradovala kad je rekla da bi i ona voljela da dobije jednu!

Dobre vijesti! Uspijela sam ‘uci u trag’ vuni koja mi nedostaje da zavrsim rodjendanski poklon! Naime, kako se radi o vuni iz kolekcije proljece 2006., nema je vise na trzistu, pa sam je potrazila preko interneta. Ni tamo je ne nadjoh, ali zahvaljujuci mojim ‘research skills’, uspijela sam da dodjem do djevojke koja ju je nedavno kupila preko ebay-a. Kako je ona kupila 16 x 50gr. trazene vune, kontaktirala sam ju je i objasnila joj ‘situaciju’. Ona mi je javila da ce mi rado POKLONITI 100 gr. vune!!!
Koliko Vam se cesto ovakve stvari desavaju???
(Ne moram vam govoriti da me je rasplakala, a ja nisam neka softy, ma neeee...)
Definitivno cu joj poslati ‘thank you’ poklon...planirala sam joj nesto isplesti, ali mislim da je bolje poslati joj vunu...tome se mi pletilje najvise radujemo J
p.s.
Molim Vas da mi u komentarima napisete da li biste voljeli da vam opisem neka od mjesta u Viktoriji, drzavi u kojoj zivim. Bio bi to opis (rijecima a i fotografijama) Great Ocean Roada i zapadne Viktorije, Daylesforda i sjeverno-zapadne Viktorije, Mornington Peninsule i Yarra Valley-a. O Melbourne-u mozete citati na blogu moje drage ‘komshinice’
sun. Ona tako lijepo opisuje ovaj grad!
Pa da se i ta Australija malo predstavi u pozitivnijem svijetlu J! Ideju su mi dale moje pletilje
bodulka, Magrit, gocce i Jana, cije utiske sa putovanja rado citam (i gledam).

No comments: