Thursday, May 31, 2007

we like pink

Pinki pulover je gotov. Moja je svekrva bila dobra i vrijedna i postavila je (je l' se tako kaze?) unutrasnjost moje lijepe torbice: Posudila sam joj masinu jer silno zeli da napravi poncho i mashina ce joj za to dobro doci.
Cekam utorak kad bi trebala da dobijem ostatak vune potrebne da zavrsim torbu za prijateljicu.
Draga teta A. mi je poslala vunu u cetvrtak, ali jos nije stigla do mene.
I jos da vam priznam da nisam mogla da odolim ponudama na ebay-u: kupila sam ‘rayon’ konac krem i crne boje, kao i 600 gr. tamnozelene vune. Od ‘rayon’-a planiram napraviti torbu za mamu (nadam se da ce biti dovoljno, inace ce dobiti novchanik), a od vune cu da ispletem jedan prsluk za sebe.
I, jos jedna molba za kapicu macu: za glavicu najbolje prijateljice moje kceri.
Posla ‘preko glave’ !
Sve van plana!
Trenutno se zabavljam sa onim sivim boucleom. Odlucila sam suknju isplesti rucno, ipak je gnjavaza raditi je na masini.
Obavezno posjetite blog:
tkanje!
Ja sam, jednom rjecju, FASCINIRANA.

No comments: